ای خدا دلم گرفته

حرف های دلم

خدا تنها تنهایی است که تنها را تنها نمی گذارد

ای خدا دلم گرفته

 

ادما گاهی لازمه چند وقت کرکرشونو

بکشن پایین,یه پارچه سیاه

بزنن درش و بنویسن

کسی نمرده

فقط

دل_____________________م

گرفته

 



نظرات شما عزیزان:

zoha
ساعت22:14---16 آبان 1391
سلام آجی

وب خییییییییییلی قشنگی داری

آفرین

به منم سر بزن

خوشحال میشم

قربوووووونت

بای آجی جونم


khazra...!!!!
ساعت21:41---4 تير 1391
سلام...خوبی؟!!!

وب جالبی داری!!خوشحالم میکنی اگه بهم سر بزنی!!!راستی اگه خواستی بلینکم .....لینکیدمت....!!!!پاسخ:ممنون حتما


مریم
ساعت17:10---2 تير 1391
سلام وبلاگ جالبی داری دوستم ولی انگار هنوز خیلی راه نیفتاده من امروز برای بار اول اومدم اینجا خوشم اومد بازم میام تا ببینم هر روز چی میذاری .هر روز آپ کن. من لینکت کردم تو هم لینکم کن راستی یادم رفت اصلا اینو بگم که یه سر بهم بزن نظــــــــــــــــــــــــــــ ــر یادت نره !!!!!!!!!!!!!
پاسخ:چشم.اطاعت امر میشه رییس


negin
ساعت17:04---2 تير 1391
salam golam weblog zibaeii dari.be manam sar bezan
پاسخ:ru joft cheshaam


فریبا
ساعت16:55---2 تير 1391
سلام من لینکت کردم تو هم لینکم کن راستی وب خیلی پر محتوایی هم داری نه خداییش اینو جدی گفتم یه وقت فکر نکنی به خاطر لینک شدنم تو وبت دارم زور میزنم راستی اومدی تو وبم آدامس هم حتما توی دهنت باشه حالا بیای میفهمی یادت نره لینکم کنی ها گلمپاسخ:آدامس خرسی خوبه.با گلم

زهره صادقی
ساعت16:08---2 تير 1391
با سلام

بی نظیر بود.بدون اغراق خیلی عالی بود

من صادقی هستم مدیر گالری نقاشی نگارین خوشحال میشم به گالری کوچک من (که فقط یک سری از کارهام هستن) سری بزنید و دیدن بفرمایید.

اگر تشریف بیارید و نظر ارزشمندتون رو برام بگذارید بسیار خوشحالم خواهید کرد...

سپاس گزارم بابت مطالب ناب و عالی تان .

توفیق رفیق راهتان باد عزیزم....
پاسخ:چشم.


sasan
ساعت16:08---2 تير 1391
سلام عزیزم وب زیبایی ..به وب منم سر بزن منتظر نظرت هستم عزیزم خیلی مطالب قشنگ بود خیلی
پاسخ:حتما ساسان جان


asal
ساعت20:09---31 خرداد 1391
salam azizam

پاسخ:azizam sar zadam.hatman milinkamet.geye nakon ajijam


ali
ساعت19:14---31 خرداد 1391
سلام چرا دلت گرفته اخه با دل گرفته چه جوری میخوای به اونایی که به وبت سر میزنن مطلب بذاری راستی خوشم اومد از وبت به شرطی که دیگه دلت نگیره خوب
پاسخ:delev gerefte ke va nemishe ali jan


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 31 خرداد 1398برچسب:, ] [ 19:0 ] [ Negin ] [ ]